sobota 14. prosince 2013

Prazvláštní ten čas před vánoci

Dneska byla v Mnichově velká akce. Na kterou jsme se celou tu předchozí dobu připravovali. Bylo to náročné,  víc než náročné. Od rána na nohou, v jednom kole. Ale bylo to neuvěřitelné. Přijel i můj český šéf s kolegyní. Jak to tady vypadá dobře, tak to vypadá špatně s Prahou. Pořád je ještě šance, že to všechno i s Prahou dopadne dobře, ale stále menší. Pokud to poběží, tak to určitě nebude takové, jak to mělo být. Přesto jsem momentálně v klidu, naučím se zde, co můžu, pokud se nám podaří to dotáhnout do konce, ať už v jakékoliv podobě, bude se mi nabité know-how hodit, pokud ne, tak jsem placená a pak se v únoru uvidí, co dál. Nějak bylo, nějak je a nějak bude. Stejně mě předchozí práce nebavila, byla jsem z ní frustrovaná a chtěla odejít. A i kdyby nám to nakonec nevyšlo, stejně bych si vždy vyčítala, že jsem to nezkusila. A určitě bych si něco našla, toho se tolik nebojím.

Jinak co se týče Mnichova, také nic není tak růžové, jak se na první pohled zdá. Tedy možná spíš zelené, ale to není podstatné. Každopádně byl týden před dnem D odejít jednatel a nahrazen workoholičkou, která je strašný dříč a nepochybně je schopná, ale postrádá všechno to, co by člověk od podobné firmy čekal. Je to jen čistá byznysmenka a díky ní se ztratilo to všechno lidské, pro co to většina z nás chce dělat. Do toho přijel rakušák z vídeňské (také nedokončené) pobočky, celou dobu se stavěl do pozice tamějšího jednatele a až na konkrétní dotaz přiznal, že není. Prý povede mnichovskou pobočku. Je to arogantní, namyšlený vůl, který má obrovské ego a malý mozek. Ke všemu vysílá nějakou špatnou energii a mně se z něho svírá žaludek a je mi úzko. Celou dobu mě ignoroval, do dneška, než zjistil, že se mám zaučit na vedoucí pobočky a tím jsem na stupnici malá až velká nula postoupila na pozici menší nuly, tedy hodné té, které jméno si zapamatuje a se kterou se bude bavit. Dokonce na mě zkusil cosi, co asi mělo být úsměv. No, klidně mi může! Myslím, že naše spolupráce bude ještě hodně komplikovaná a jsem opravdu vděčná, že jsem tu jen na přechodnou dobu. Kolegyně to mají těžší, ty pod ním budou muset pracovat dál.

Ve středu v noci jsem přece jen napsala Anarchistovi a ráno jsem chtěla napsat kamarádce, že na tu skvěle vymyšlenou zprávu může přece jen jeden kluk neodpovědět (ona mi tvrdila, že na ní odpoví každý!), když v tom mi blikla příchozí zpráva, dneska mi dokonce psal několik smsek sám. Je pozorný a samý kompliment, na to, že mi říkal, hlavně ať se na něj neupínám, je to milé překvapení, čekala jsem, že odepíše možná jednou, třeba i dvakrát a pak už nic. Ale bojím se si cokoliv si malovat, abych to nezakřikla. Mám strach, že každá další moje smska zůstane bez odezvy. A pak se vždycky moc raduju, když přijde krásná odpověď. Vůbec nechápu, jak se klukovi jako je on může líbit holka jako jsem já.

6 komentářů:

  1. Prostě líbí a hotovka, netřeba z toho dělat raketovou vědu :-). Neupínat se, jasně, ale jinak určitě nehloubej nad tím co proč jak, nepochybuj, zbytečně by tě to rozptylovalo a užívej si to, že se líbíš někomu, kde se líbí tobě. To je přece skvělý, i kdyby z toho pak neměl být trvalý vztah!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, není nutné zbytečně analyzovat. Ono to stejně nějak dopadne a můj vliv je tady značně omezený. Takže se těším z každé nové zprávy a doufám, ale nenechávám se tím ubíjet.

      Vymazat
  2. Zlato, jsi krásná, jsi chytrá, jsi úžasná! Přestaň o sobě pořád přemýšlet jako o méněcenné. Každý muž by měl obrovské štěstí, kdyby s tebou mohl něco mít. To, že jsou muži troubové a nevidí to, je věc druhá. Ale to nevypovídá nic o tobě. (A jo, měla bych se tím začít taky řídit, já vím.)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako bych to psala ("stará") já. Achjo. Proč? Kluk jako on? Prosim Tě. Já ho neviděla, ale podle mě to máš jen v hlavě. Ale to víš, co? ;-)
    Při takových sebeanalýzách si vzpomenu na Nesmrtelnou tetu, jak byli Rozum i Král spokojení, když o ten rozum přišli. Lepší v tomhle ohledu moc nepřemýšlet. Dá to ale velkou práci a vyžaduje to disciplínu. :-) Měli by někde prodávat vypínač na mozek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, hlasuji pro vypínač na mozek. Jinak mě má rád a takovou jaká jsem. Vše je najednou hezčí :-)

      Vymazat