středa 8. ledna 2014

Pondělní procházka

Nevím, jestli jsem zažila takhle teplou zimu, ale v pondělí byl nádherný, až skoro jarní den. Vyhnalo mě to ven na procházku. Naivně jsem si představovala, jak se v tom krásném slunečném dni budu procházet SAMA po břehu řeky Isar. Když jsem k řece došla, musela jsem se své naivitě zasmát, protože ta procesí lidí mluvila jasně. Dala jsem si sluchátka do uší, pustila si Envy a vlastně jsem byla sama. Alespoň sama ve svém světě. Tady máte pár fotek.
Já v místech, kde běžně asi bývá voda
Tady trochu mnichovského street artu:
Tohle přesně vystihuje moje nynější myšlenky


4 komentáře:

  1. Nádherné počasí, nádherný street art! To na těch velkých městech opravdu miluju (i když i na našem maloměstě máme na legálce pár hezkých kousků). Je to ale stejně zima podivná ... trochu se bojím, až se ochladí a napadne, jak dlouho se to pak bude držet. Budeme vymrzat až do července.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, bude to trvat pár let, pak se letní prázdniny udělají v září a bude :-) Ne, teď vážně, počasí se mi zamlouvá, ale příroda zimu potřebuje a tohle nemůže svědčit.

      Vymazat
  2. Zamilovala jsem se do toho podchodu :)

    OdpovědětVymazat